Cardriven, dat ben ik, Peter, al ongeveer heel mijn leven lang. Al die tijd kijken, onderzoeken, leren en experimenteren.
- Spelen met autootjes.
- Skelteren (skelter aanpassen, aanhangers eraan enz).
- Spelen met Lego.
- Nb ik weet nu nog welke auto mijn juffrouw op de kleuterschool reed…..
Als er iemand duwt is het net een echte auto..!
Dubbelfiets: 2 fietsen naast elkaar
- Veel eigenbouw auto’s, vrachtwagens graafmachine’s enz maken van het eerste technisch Lego dat toen te krijgen was (het moest precies werken zoals in het echt..).
- Met de fiets naar een druk kruispunt en daar auto’s kijken.
- Met de fiets naar een zandafgraving en daar kijken naar shovels, graafmachine’s en vrachtwagens.
- Fiets aanpassen voor het rijden in het zand (mountainbikes bestonden nog niet).
- Dubbelfiets maken (twee fietsen naast elkaar), hiermee heel veel oud papier vervoerd.
- Enkele brommers gehad, uit elkaar, repareren en weer rijden (sneller..).
- Naar trialwedstrijden voor 4x4 auto’s.
- Lid geworden van een locale 4x4 vereniging.
18-27 jaar:
- Rijbewijs gehaald, eerste autootje gekocht.
- Snel daarna: Unimog gekocht, om te sleutelen en terrein te rijden.
- Na de Unimog volgde een hele reeks Land- en Range Rovers. Fijne auto’s en ook veel sleutelen..
- MTS en HTS autotechniek met succes doorlopen. (Voertuigtechniek met specialisatie bijzondere voertuigen om precies te zijn).
Brommer helemaal uit elkaar
Unimog
27 jaar-nu:
- Gewerkt bij o.a. DAF en Spierings Kranen.
- Veel gesleuteld/veranderd/geëxperimenteerd aan mijn Series 2 Land Rover.
- Veel terrein gereden en ook behoorlijk wat andere evenementen bezocht, vooral voor klassieke auto’s.
- Start van Cardriven. Vrienden van Cardriven zijn klassieke auto liefhebbers met (soms) bijzondere wensen Niet te maken bestaat bijna nooit….!