Cardriven, dat ben ik, Peter, al ongeveer heel mijn leven lang. Al die tijd kijken, onderzoeken, leren en experimenteren.

  • Spelen met autootjes.
  • Skelteren (skelter aanpassen, aanhangers eraan enz).
  • Spelen met Lego.
  • Nb ik weet nu nog welke auto mijn juffrouw op de kleuterschool reed…..

Als er iemand duwt is het net een echte auto..!

Dubbelfiets: 2 fietsen naast elkaar

  • Veel eigenbouw auto’s, vrachtwagens graafmachine’s enz maken van het eerste technisch Lego dat toen te krijgen was (het moest precies werken zoals in het echt..).
  • Met de fiets naar een druk kruispunt en daar auto’s kijken.
  • Met de fiets naar een zandafgraving en daar kijken naar shovels, graafmachine’s en vrachtwagens.
  • Fiets aanpassen voor het rijden in het zand (mountainbikes bestonden nog niet).
  • Dubbelfiets maken (twee fietsen naast elkaar), hiermee heel veel oud papier vervoerd.
  • Enkele brommers gehad, uit elkaar, repareren en weer rijden (sneller..).
  • Naar trialwedstrijden voor 4x4 auto’s.
  • Lid geworden van een locale 4x4 vereniging.

18-27 jaar:

  • Rijbewijs gehaald, eerste autootje gekocht.
  • Snel daarna: Unimog gekocht, om te sleutelen en terrein te rijden.
  • Na de Unimog volgde een hele reeks Land- en Range Rovers. Fijne auto’s en ook veel sleutelen..
  • MTS en HTS autotechniek met succes doorlopen. (Voertuigtechniek met specialisatie bijzondere voertuigen om precies te zijn).

Brommer helemaal uit elkaar

Unimog

27 jaar-nu:

  • Gewerkt bij o.a. DAF en Spierings Kranen.
  • Veel gesleuteld/veranderd/geëxperimenteerd aan mijn Series 2 Land Rover.
  • Veel terrein gereden en ook behoorlijk wat andere evenementen bezocht, vooral voor klassieke auto’s.
  • Start van Cardriven. Vrienden van Cardriven zijn klassieke auto liefhebbers met (soms) bijzondere wensen Niet te maken bestaat bijna nooit….!